Условия за плащане с банкова карта

Процедура при онлайн покупка

  1. За да направите покупка, трябва да се регистрирате в секция “Регистрация“.

  2. На имейл адреса, с който сте се регистрирали, ще получите съобщение за потвърждение на заявката ви за регистрация. Натиснете линка в него, за да потвърдите регистрацията.

  3. Влезте с вашият профил в сайта.

  4. Може да избирате от продуктите в продуктовия каталог, като натискате бутон „Добави в кошницата“, наличен в страницата на всеки продукт. След натискането му, продуктът е добавен във вашата кошница. 

  5. След като приключите с добавянето на продукти и избор на количества в кошницата, попълнете отметката (чек бокса) „Съгласявам се с Общите условия“, и натиснете бутон „Продължи“. 

  6. На стъпка 2 „Доставка“ – може да изберете различен от регистрацията ви адрес на доставка, както и дали желаете фактура.

  7. На стъпка 3 „Метод на плащане“ избирате желаният метод на плащане.

  8. На стъпка 4 „Преглед на поръчката“ можеда прегледате поръчка, да я изпратитена имейла си, отпечатате или съхранитев компютъра си. 

  9. Изберете бутон „Плащане“, за да платите.

  10. При изборна метод на плащане с карта:

  11. ·        Отваря се платежна страница на обслужващата ни банка (Райфайзен банк), където въвеждате данните на вашата карта (номер, валидност, код за сигурност, име)

    ·        Ако сте регистрирани в схемите за автентикация Verified by VISA или MasterCard SecureCode се отваря автентикационна страница на вашата банка Издател, където въвеждате паролата си за автентикация

    ·        При успешна трансакция (успешниавтентикация и авторизация), на екрансе визуализира трансакционна бележка,която разпечатвате или запазвате.

    ·        Парите се удържат по картата ви веднагаслед потвърдено успешно плащане.

Условия на плащане скарта за избраната стока / услуга

  1. Приемаме плащане със следните видове карти: MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Visa, Visa Electron, V PAY.

  2. Моля, обърнете внимание, че вашата V PAY или MasterCard Electronic карта ще се приеме само, ако е регистрирана за участие в схемите за онлайн автентикация Verified by Visa или MasterCard SecureCode.

  3. Максималната сума за трансакция е 10 000 лева.

  4. Трансакционната валута при плащане скарта е Български лев (ЛВ).  Ако насайта има и цени в други валути, освенБългарски лев, те са само за информативницели и могат да не са съвсем еднакви сначислената по вашата карта сума всъщата валута. 

  5. При необходимост от връщане на платени с карта суми по договорирани и извършениот нас услуги, това ще бъде направеноот нас чрез кредитна транзакция покартата, с която е извършено плащането. Срок за възстановяване на суми платени с банкови карти - до 7 работни дни.

Политика за осигуряванена защита на данните при плащане

КО НИК ООД полага всички усилия да предостави надеждна защита на електронния си магазин. За да ви предпазим от злоупотреба при плащане с вашата Visa или MasterCard картание прилагаменай-добрите практики, препоръчани отмеждународните картови организации:

·        Сигурността при въвеждане и пренос накартовите данни се осигурява чрезизползване на SSL протокол за криптиранена връзката между нашия сървър иплатежната страница на обслужващатани банка

·        Автентичността на вашата карта сепроверява чрез въвеждането на код засигурност (CVV2)

·        В допълнение,за идентифицирането ви катокартодържател, платежният сървър заелектронна търговия на обслужващатани банка поддържа схемите за автентикацияна международните картови организации- Verified by VISA и MasterCardSecureCode, в случай, че сте регистриранида ги използвате.


За нас

Фирма КОНИК е създадена през 1995г. В последните 25 години нашите високо-квалифицирани служители придобиха богат опит и способности да откликнат на нуждите на всеки един клиент.